Resepi Ayam Celup Tepung Rangup

Posted on

Resepi ayam celup tepung rangup%A Terbaru 2018

  • Resepi ayam celup tepung rangup%A Paling Sedap
  • Resepi ayam celup tepung rangup%A Simple
  • Resepi ayam celup tepung rangup%A Lazat Sangat
  • Resepi ayam celup tepung rangup%A Dari Sahabat Handai
  • Resepi ayam celup tepung rangup%A Nenek
  • Resepi ayam celup tepung rangup%A Tradisional

Nah ni kami nak kongsi dengan anda resipi buat ayam ala ala KFC yang murah tak sampai Bahan bahan yang diperlukan untuk membuat tepung goreng .Kalau sebelum ni, mengidam ayam goreng je, terus terfikir nak beli dekat Kali ini, dah tak perlu susah susah beli dekat luar, follow je resepi dekat bawah ni, rasa rangup tu memang sama macam ayam goreng Resipi Tepung Goreng .Seterusnya yang terakhir sekali adalah goreng ayam yang telah disalut dengan tepung ke dalam periuk atau kuali dan biarkan ayam .Senangnya, Ayam Goreng Tepung Ala KFC Yang Wajib Kita Cuba! bekas yang berisi ais ketul dan sedikit air ais ini yang akan membuat tepung melekat pada ayam dan ranggup. Resipi lain yang anda mungkin suka..Resepi ayam Goreng Ala KFC Guna Tepung Bistari. zaza iman Sabtu, Januari , sedap tu terasa rangup krup krap hehe. BalasPadam..Ini rahsia dan resepi ayam goreng KFC spicy yang ringkas. Ambil ayam yang telah diperap tadi dan gaulkan pada tepung. resepi ayam goreng kfc pedas, resepi ayam goreng kfc rangup, resepi ayam goreng kfc sebenar, .Resepi Ayam Goreng Tepung Rangup Atau Resepi Ayam Pop Corn. Hari ni cuti jadi kena buat breakfast utk Dhia dah lama tak buat pop corn .Nah, cuba resipi bancuhan tepung ayam goreng ni. Boleh buat sendiri. Lagi jimat dan boleh makan banyak banyak. AYAM RANGUP KRUKKK KRAKKK!!.